Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
polly

polly

06-11-2015 om 12:15

Magister geblokkeerd

Deze week is het nu al voor de tweede keer dat mijn Magister account is geblokkeerd. Hoe komt dat nou? Ik heb 2 dagen geleden al naar de school gebeld en deze hebben mijn account weer toegankelijk gemaakt. Nu dus weer. Doe ik iets fout of blokkeert Magister bij jullie ook zo vaak? Ik tik nooit het wachtwoord fout dus ik snap hier echt niks van.

Marjoleine64

Marjoleine64

06-11-2015 om 14:55

Nee

Ik herken dit niet. Wel dat magister gewoon af en toe (best wel heel vaak de laatste tijd) gewoon helemaal niet toegankelijk is. Heeft dan dus niet te maken met een geblokkeerd account, maar dan ligt de hele server eruit. En omdat oudste zoon 18 geworden was mocht ik zijn account niet meer zien. Daar waren we door school op gewezen vooraf, en zoon kon dat eenvoudig weer vrijgeven.

angel3

angel3

06-11-2015 om 15:01

magister vaak eruit

Ik heb ook van vriendjes van zoon gehoord dat ze geblokkeerd waren. OOk merk ik vaak dat het eruit ligt. Ik ben niet geblokkeerd verder. Ligt overigens niet aan school maar aan magister

App

Ik gebruik op mijn telefoon de app van magister met het account van dochter. De app werkt niet met een ouder-account. Met de app nooit problemen.

Thursday Next

Thursday Next

06-11-2015 om 16:54

hier bij mij niet maar bij dochter. Magister is al wel 4 keer geblokkerd bij haar. Degene van school die het regelt zei dat na 5x het foute wachtwoord magister geblokkeerd wordt. Niet 5x achter elkaar, maar 5x in totaal.
Als je zelf je wachtwoord steeds goed intypt kan het ook zijn dat iemand een account heeft met bijna dezelfde naam die dan met jouw naam probeert in te loggen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.