Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Sneeuwvlokje

Sneeuwvlokje

10-12-2017 om 22:29

Maandag school?

Goedenavond,
Ik zoek even snel advies voor morgen. Er wordt door KNMI en NS aangegeven morgen, indien mogelijk, niet de weg op te gaan. Mijn dochter moet naar school met de bus en metro. Ik ben bang dat ze morgen grote problemen krijgt met het OV. Zal ik haar gewoon thuislaten?

Tango

Tango

10-12-2017 om 22:46

Zou het doen

Hier wordt door de meeste scholen geadviseerd om te bekijken of je kind veilig naar school kan gaan en zo niet met school te bellen. Een aantal scholen hebben al vrij gegeven.
Ik las dat er morgen veel OV problemen verwacht worden, dus zou morgenochtend even aankijken en als je het niet ziet zitten gewoon even bellen dat ze niet komt.

Jans

Jans

10-12-2017 om 23:39

ov was een drama

mijn dochter heeft vandaag 5 uur over de terugreis gedaan van 205 kilometer met het OV(grote steden). Bijna alle treinen vielen uit. Wordt nu ook al van morgen gezegd

Sneeuwvlokje

Sneeuwvlokje

11-12-2017 om 10:07

geen school

Vanochtend om half 7 kwam er een sms bericht dat de school vandaag dicht zou zijn en alle leerlingen vrij ivm met het weer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.