Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tasje

Tasje

06-07-2016 om 15:51

Laptoptas puberella

Mijn dochter begint na de vakantie op het mbo4- in gezondheidsrichting en ze moet daarvoor een laptopje (13,3") meenemen. Verder wat boekjes, misschien een notitieblok ed. , lunch, en soms wat praktijkkleding. In haar examenjaar nam ze echt al het minimale mee in een handtas en alleen indien nodig een rugzak. Hoewel zij dit totaal overbodig vindt, zowel een nieuwe laptop als een speciale tas, wil ik dat ze een tas uitzoekt waarin ze haar laptop goed kan vervoeren en i.v.m de veiligheid niet echt als laptoptas herkenbaar is en een leuk model zodat ze 'm ook echt zal gebruiken.
Een model rugzak zal het zeker niet worden. Ze hoeft maar enkele meters te fietsen en te lopen, de rest is openbaar vervoer (met overstap). Ze wil zeker niet uit de toon vallen... Dus, welke tassen gebruiken jonge dames op het mbo/hbo?

rugtas

Mijn zoon nam zijn laptop gewoon mee in zijn Eastpak. Later kreeg hij een laptoptas die we opgedaan hadden bij een congres.
Dochter begint volgend jaar gewoon met haar grote rugtas met veel vakken, hopelijk ook op het MBO4.
Maar leg het eens voor aan je dochter en koop een tas als de school al begonnen is, zodat je weet wat de rest doet en ook wat je zoal dagelijks mee moet nemen.

Juno

Juno

06-07-2016 om 20:44

Werktas

De meeste werktassen hebben een laptopvak en zien er nog steeds handtasserig uit. Ik heb nu eentje van MikMak waar met gemak mijn laptop in past en die ik ook gebruik als ik op een niet-werkdag veel moet meenemen. Ik heb nog steeds geen goede dagelijkse tas , maar dit is een mooie werktas. Bijenkorf verkoopt veel van dat soort tassen.

Wat een keus

Als je via google roze of paarse labtoptas opzoekt en naar de afbeeldingen kijkt, is een een grote variatie. Laat je dochter er een paar uitkiezen en zie dat of je een van die tas kan bestellen.

Haar smaak is bepalend.

Tasje

Tasje

06-07-2016 om 21:21

Rose of paars

Gaat 'm niet worden Haar huidige handtas is zwart in zo'n stevig model à la michael-Kors .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.