Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
ilsepilse

ilsepilse

08-10-2013 om 12:06

kwaliteit MBO school

Zoon is dit jaar begonnen met nieuwe opleiding (ook op deze school) Transport en Logistiek, maar zegt dat de docent niks uitlegt , refereert naar het boek en zegt kijkt u maar in uw boek, zelf zit hij de hele middag op zijn computer of zit telefoontjes te plegen :S

Zoon is net 16 dus een hele verandering voor hem.
Heb vanmorgen aan anders zoon die op HBO zit gevraagd of dit ook zo bij hem is, jij krijgt wel tekst en uitleg van zijn leraars, en moet dan eventueel de opdracht zelf maken.

Kan ik hier even aan de bel trekken bij de MBO school hij zegt nu al dat het saai is, ben bang dat hij dan weer uit de boot valt...

Contact opnemen met SLB'er

De studieloopbaanbegeleider, f mentor, benaderen, bij voorkeur vis mail en aangeven dat je zorgen maakt en zoon het lastig vind.

ilsepilse

ilsepilse

16-10-2013 om 21:25

conctact

ik heb ondertussen contact gezocht met de coach 28 nov is een ouderavond en dan kan ik ook even bijpraten.

Succes!

Ik werk zelf in het mbo en vind het altijd fijn als ouders aand e bel trekken. Bij mij werkt via mail altijd goed omdat ik dan het beste bereikbaar ben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.