Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
zomerzon

zomerzon

18-07-2014 om 15:16

Iddink havo 3 -> verplicht woordenboeken?

Hallo,

Gisteravond hebben we gehoord dat zoon over is naar Havo3. Dus vandaag de schoolboeken kunnen bestellen bij Iddink. Dat moet voor 21 juli, dus kort dag maar goed. Nu blijkt dat je niet kunt bestellen tenzij je voor elke taal een woordenboek erbij koopt. En die heeft hij niet nodig: hij werkt met Kurzweil (zitten woordenboeken in) én we hebben in de kast staan, mocht het toch ooit nodig zijn.
Hun klantenservice is alleen per contactformulier bereikbaar en ik denk niet dat op vrijdagmiddag daar iemand dit gaat uitzoeken ofwel reageren.
Heeft iemand anders dit ook eerder of nu meegemaakt? En hoe is dat opgelost?
ik heb geen zin om voor over de 40 euro woordenboeken te gaan bestellen die ik vervolgens op marktplaats kan gaan zetten voor de helft....

groeten,
zomerzon

Melle

Melle

18-07-2014 om 15:22

Lijkt mij..

Dat lijkt mij niet de bedoeling. Zelfs als je al die specifieke woordenboeken MOET hebben kan school/Iddink je natuurlijk nooit verplichten die ook daar aan te schaffen.

Ik zou toch maar even het contactformulier gebruiken, dan maar wat later bestellen... (en bij mij reageerden ze best vlot). Heb je school/klasgenoten al geprobeerd? Misschien is hij niet de enige met het probleem.

zomerzon

zomerzon

18-07-2014 om 15:24

opgelost

Nou, dat was dus een gevalletje niet goed opgelet van mij.
Voor wie ook nog moet bestellen: als je klikt op "maak je keuze"; kun je ook kiezen voor "wil ik niet bestellen".

Opgelost dus, dan nu op zoek naar ISBN-nummers om bij Dedicon te gaan zoeken naar de .kesbestanden.

groeten,
zomerzon

ijsvogeltje

ijsvogeltje

18-07-2014 om 15:24

nee

Nee, dat ben ik niet gewend. Maar volgens mij richt Iddink het per school anders in. Maar ik zou het bijzonder vreemd vinden als je verplicht bent om woordenboeken aan te schaffen. Eigenlijk kan ik mij dat niet voorstellen...

Maar waarom dat formuliertje op de site niet even invullen? Hoe langer je wacht, hoe minder kans dat iemand je mail nog ziet vanmiddag. Bedenk ook dat het voor Iddink nu topdrukte is, dus ik denk juist wel dat de klantenservice wel goed bereikbaar is.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

18-07-2014 om 15:25

ah, we waren gelijk aan het typen

Opgelost dus.

zomerzon

zomerzon

19-07-2014 om 23:22

nog kort

Hallo melle en Ijsvogeltje,

Bedankt voor jullie reacties, wat is het toch fijn om hier weer terug te zijn .
Tot op heden geen reactie van Iddink, maar zoals gezegd (en tegelijkertijd getypt) toch opgelost. Sjouw al heel wat jaren sites rond (voor mn werk) maar deze variant van keuzes kende ik nog niet. Leerzaam dus.

bedankt!
groet,
zomerzon

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.