Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Gabrielle

Gabrielle

20-08-2013 om 15:24

Hoe gaat het met de afstromers/doubleurs?

Hier zijn de kinderen vanochtend weer naar school gegaan. Dochter doubleert dit jaar maar op andere school. Zoon is een niveau lager (tl) begonnen vandaag. Ze zijn zonder morren vertrokken.
Hoe gaat het met de andere afstromers/doubleurs? (oa Skik?)

Gabriëlle

Wij moeten nog tot 2 september afwachten, dan wordt besloten of dochter doubleert of overgaat.

Fijn dat jouw kinderen zonder morren naar school gingen, da's een goed begin!

skik

Jade

Jade

15-09-2013 om 11:16

Ook...

...dochter is afgestroomd naar een ander niveau (doet nu TL, voorheen HAVO).

De school is nog maar een paar weken begonnen, maar ze heeft nu al 2 hele goede cijfers, maar nog belangrijker is dat ze het leuk vindt. Hoewel de meeste vriendinnen (op 1 na) naar een andere klas zijn gezet en het nu een stuk stiller is in de klas (is voor haar alléén maar goed is het een leuke klas (hoorde ik vorige week van de mentor).

Ze gaat in ieder geval zonder morren naar school, dat vind ik al heel wat. School vindt ze "schoolachtig", de pauzes zijn leuker.....maar dat zijn antwoorden die ik logisch vind

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.