Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Nancy

Nancy

30-12-2013 om 19:19

Heel erg Bedankt ! Engelse boeken Scooter en Snowqueen

Lieve A.

Ik schrijf je naam maar niet voluit want ik weet niet zeker onder welke naam je hier post maar ik heb wel een klein vermoeden. Ik wil je privacy dan ook bewaren. Wat was ik aangenaam verrast toen ik vandaag de 2 Engelse boeken van jou ontving! Ik was sprakeloos en vind het fantastisch dat je dit hebt gedaan. Mijn adres klopt niet inmiddels meer. We hebben ons huis 2 weken geleden verlaten, vandaar dat ik niet weet wanneer je het pakje hebt verstuurd. De nieuwe bewoners van ons huis gaven het vandaag met de andere post die nog op ons oude adres was aangekomen. Ik zou je heel erg graag willen bedanken, maar je had geen adres op de enveloppe gezet. Ook kan ik niet in de database van mijn pc want deze zit in de opslag, we wonen nu op een tijdelijk adres. Zou je me misschien een email willen sturen, dat is mijn achternaam (die je helemaal goed had geschreven @zonnet.nl). Ik zou je zo graag persoonlijk willen bedanken. En ook al is het lang geleden, jeetje is het echt al 10 jaar? Ik weet het nog hoor.
Ik hoor graag van je en nogmaals heel, heel erg bedankt!!!
Nancy

A.

A.

31-12-2013 om 00:00

Graag gedaan!

Hee Nancy,

Fijn dat je er blij mee bent, ik hoop dat je dochter er leesplezier of in elk geval leesnut van heeft. Ik stuur je een mailtje!

Groetjes, A.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.