Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Pimpeltje

Pimpeltje

24-06-2013 om 09:29

Graag hoor ik of iemand monkey tales kent, wel of niet leuk?

Ik ben op zoek naar een spel voor op de computer om rekenen te oefenen. Nu zag ik in een reclame folder Monkey Tales. Ik heb er nog nooit van gehoord. Graag hoor ik of er iemand dit thuis heeft en of kind enthousiast is of het niet leuk vind. Ik twijfel tussen dit spel en Ambrasoft. Voordat ik het spel koop wil ik zeker weten dat het leuk is en niet saai. Mijn zoon is 8 een heeft moeite met rekenen vandaar dat ik iets zoek om hem te helpen. Sommen uit een boekje weigert hij, vind hij saai. Hij is gek op de computer dus misschien dat zo'n game geschikt is. Graag ervaringen van anderen of misschien weet iemand nog een ander geschikt computer spel waar de kids graag mee oefenen. Alvast bedankt!

Rekentuin

Op www.rekentuin.nl kan je een demoaccount nemen waarmee je het kostenloos kan uitproberen.

skik

Wentelteefje

Wentelteefje

24-06-2013 om 10:06

Squla

Monkey tales ken ik niet, wel squla. Alleen is dat niet gratis. Mijn kind (groep 4) vindt dat erg leuk.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

24-06-2013 om 15:51

Ambrasoft

Voordeel: ze hebben het op school.
Nadeel: ze hebben het op school.

Rosa van der Zanden

nolly

nolly

24-06-2013 om 16:01

Robbie (reken)konijn

Bij mij hebben ze ontzettend veel geleerd van de cd-rom Robbie Konijn.

De beginnende cd roms zijn zeer algemeen. (kleuters)
Maar er zijn ook cd-roms speciaal voor rekenen of taal.

Mijn dochter heeft leren lezen met een speciale set hiervoor. Hierin zat ook een werkboek.
Zoon was er helemaal weg van; die was 4 en kon door Robbie Konijn klok kijken (op alle mogelijke manieren.)

Pimpeltje

Pimpeltje

26-06-2013 om 09:46

Bedankt

Squla vindt ik erg duur. Robbie's konijn ga ik naar kijken en ambrasoft. Fijn bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.