Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
diet

diet

18-02-2016 om 01:00

goed rekenboek om 2f te oefenen

Heeft iemand een tip? Ik zou graag iets bestellen wat de online oefentoetsen van de cito benaderd. Liefst met antwoorden. Heb net bij bol gekeken en weet nu niet wat te bestellen. Startrekenen, is dat wat? Zoon zit op het vmbo.

Els

Els

18-02-2016 om 08:37

CITO site

Heb je gezien op de CITO website dat er meerdere rekentoetsen uit de afgelopen jaren beschikbaar zijn. Met antwoorden en ook met analyses. In die analyses staat per vraag wat de meest gemaakte fouten zijn (dus ook welke denkfout de kinderen maken). Zeer bruikbaar en leerzaam!

Triva

Triva

18-02-2016 om 09:22

Als iets per computer getest wordt wil ik ook dat er per computer geoefend wordt. Mijn zoon oefent op school met een computerprogramma, heeft jouw school niet zoiets? Hij kan dus ook thuis oefenen. Er wordt uitleg gegeven en dan ga je makkelijk beginnen.

Zijn er geen computerprogramma's die je kunt kopen?

diet

diet

18-02-2016 om 17:15

boek

Ja, onlinetoetsen had ik al gezien. Ik zou toch graag een boekvorm met opgaven hebben dus hoop dat ienand me kan tippen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.