Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Dalarna

Dalarna

15-06-2014 om 14:39

examens oefenen

Vast al bij iedereen bekend maar zoon kwam met studyflow waar je zo examens kan oefenen: http://examen.studyflow.nl/examen/496
Ideaal, hij kan nu in havo 3 heel duidelijk en overzichtelijk mavo4 examens maken op Engels.

69er

69er

15-06-2014 om 19:21

nou

Mij niet bekend, dus ik zeg :"dankjewel".

Katniss

Katniss

15-06-2014 om 19:55

Nou wat leuk

Bedankt voor de link.

Hadewich

Hadewich

15-06-2014 om 20:23

Handig!

Ik heb de link meteen naar mijn kinderen gemaild, bedankt!

Dalarna

Dalarna

15-06-2014 om 21:30

oh mooi

Soms denk je wel eens dat je overal achteraan loopt.... zoon krijgt vrijdag (havo 3) een mavo4 examen voor een Engelse toets en zoals de meesten wel weten gaan alle vakken helemaal goed maar is Engels een probleem op lees- en luistertoetsen. Hij kan nu op een prettige manier oefenen en gewoon de antwoorden intikken en meteen krijgt hij te zien of het goed is. Potdorie als ik dit eerder had geweten had ik alle mavo examens met hem kunnen doen die daar staan maar goed hij wist ook pas sinds vorige week dat hij zo'n examen als toets krijgt.

Marjolein

Marjolein

16-06-2014 om 21:58

Net te laat, maar dankjewel Dalarna!

Ik zie het net te laat. Vandaag leestoets Engels verknald.
Maar dus hartelijk dank, dan kan hij gaan oefenen.

anoniem

anoniem

20-06-2014 om 13:09

niet te laat, maar....

Mijn zoon kreeg deze teksten op school als toets.., dat was niet de bedoeling!! En ik mag er niets van zeggen.

Dalarna

Dalarna

20-06-2014 om 14:05

anoniem

Wat bedoel je nu? Mijn zoon kreeg waarschijnlijk het examen van dit jaar want hij herkende het woord kanttekeningen waar het één en ander om te doen was. Slim gedaan dus bij hem: ze werden gewezen op die site om te oefenen en geven gewoon het nieuwste examen!

anoniem

anoniem

20-06-2014 om 15:07

dalarna

Ik heb mijn zoon de link gegeven om te oefenen en nu heeft hij enkele van deze teksten gehad als toets. ( Ik denk dat hij nu baalt dat hij niet alle teksten geoefend heeft).Ik krijg nu een klein beetje het gevoel van voorkennis ( maar niet bewust).Hij heeft dit ook verteld onder de klasgenoten en enkele "geholpen". Ik voel me hier vervelend onder, maar mijn man weet er altijd een goede draai aan te geven...:"Misschien luistert hij nu wat beter naar de tips van z'n moeder".
Als ik het goed begrijp heeft jouw kind de link van school gekregen om te oefenen, wetende dat zij ( school)dit als toets gingen gebruiken? Dat vind ik van school niet zo handig......kan een verkeerd beeld geven van het niveau van een kind, een toets laten maken waarvan je de antwoorden al gegeven hebt.

Dalarna

Dalarna

20-06-2014 om 15:29

anoniem

Zoals je had kunnen lezen kreeg mijn zoon de mavotoets van dit jaar, 2014 dus, en die stond er niet bij.

Dalarna

Dalarna

20-06-2014 om 15:30

en daarbij

Oefenen is niet slecht op leestoetsen, je oefent toch ook de examens van vorig jaar?

Verder is het oefenen van examens niet verboden, ook niet als je examen doet

anoniem

anoniem

20-06-2014 om 15:44

dalarna

Ik begreep dat je zoon het laatste examen gemaakt had, maar niet welke examens aangeboden werden op de site. School had mijn zoon misschien beter het laatste ( nog niet openbare?) examen aan kunnen bieden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.