Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Examenjaar VMBO-TL examenbundels aanschaffen?

Mijn vraag staat eigenlijk al in de titel. Dochter doet examen VMBO-TL in 8 vakken. Twee meer dan nodig is. Op bol.com kwam ik toevallig examenbundels tegen. Is dat erg handig om erbij te hebben of overbodig? Kosten 14.20 per stuk zie ik. Maar misschien voor een vak waar ze moeite mee heeft..Wat is jullie ervaring hiermee? Ze staat overigens overal ruim een voldoende voor.

Jamie

Jamie

26-11-2015 om 19:19

hier

Zoon doet havo examen en hij moest (vrijwillig anders moet school betalen) er een paar aanschaffen. Je kunt ze bij bol of op mp ook van 1 jaar oud kopen. Zijn vriendin heeft ze allemaal dus zijn beste vakken leent hij wel van haar. Deze, week heeft hij voor de leervakken ak en bio wel de bundels 'samengevat' gekocht.

Fransien

Fransien

27-11-2015 om 09:05

Doen!

Die van vorig jaar zijn prima, maar het is heel prettig om met de vraagstelling te kunnen oefenen en te kijken of je het examen zou halen zoals je er nu voor staat.

Ciska22

Ciska22

27-11-2015 om 09:09 Topicstarter

Uhh

Dochter komt er zelf al mee dat ze dat allemaal best op internet kan vinden en we geen geld hoeven uit te geven om boeken te kopen...Het leek mij ook wel handig...

zebra

zebra

27-11-2015 om 22:16

hier

heb ik ze gisteren besteld voor onze zoon, havo 5, voor de exacte vakken. Hij had het ook over een site waarop geoefend kan worden (examentraining of zoiets) maar nu hij de bundels bekeken heeft leek het hem toch nuttig.

Jamie

Jamie

28-11-2015 om 07:13

internet

Internet heeft weinig zin als ze gaan oefenen in de klas of leerkracht moet vooraf zeggen welke examens geoefend worden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.