Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Cecile

Cecile

21-09-2014 om 19:10

Ervaringen met regenhoezen over rugzak?

Iemand ervaring met bepaalde goede regenhoezen om over de rugzak heen te doen?

Ik zie er bijv. eentje bij schooltas punt com (geen reclame hoor, ik ben juist op zoek)? Is die goed?

Wil het liefst zo goedkoop mogelijk vanzelfsprekend, maar wel goed!

En het is dus voor een rugzak voor school.

Annet

Annet

21-09-2014 om 19:14

Vuilniszak

Hier werkt een vuilniszak prima (bij echt slecht weer, beetje regen is geen probleem).
Rugzak wordt achterop fiets vast gemaakt. Daarna vuilniszak erover heen zetten. Punten vastzetten onder snelbinder, spin of i.d. (die ook voor de tas gebruikt worden)

amk

amk

21-09-2014 om 20:43

eh, ja

maar bij mij is de regenhoes dan ook onlosmakelijk verbonden met de rugzak, hij zit in zijn eigen vakje onderop. Maar voor een huis tuin en school rugzak zou ik gewoon een plastic zak gebruiken zoals wij vroeger ook deden. Of je tas in de zak of al je spullen in de tas in de plastic zak.

creabea

creabea

22-09-2014 om 09:13

hoes bij buitensport rugzak

Hier een rugzak die is bedoeld om mee te wandelen, en daar zit ook zo'n vakje onderin met een regenhoes. Is wel héél makkelijk (makkelijker dan vuilniszak) want het zit er zo op, en je kunt de tas op je rug blijven dragen. Als het maar weinig kost is zo'n regenhoes wel praktisch. Maarja, hoe vaak regent het hier nou dat je zoiets nodig hebt?

Wandelaar

Wandelaar

22-09-2014 om 10:10

Decathlon

Daar heb ik losse zien liggen. Waren niet duur maar weet de exacte prijs niet meer. ik heb ze uiteindelijk niet gekocht omdat ik toch liever een nieuwe rugzak wil kopen die iets groter en wat handiger is en dan wil ik er meteen eentje met ingebouwde hoes. Dat heb ik vaak bij collega wandelaars gezien en dat is heel handig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.