Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Citostressbijkind

Citostressbijkind

08-03-2014 om 15:05

Eindcito 2014 resultaten al bekend bij basisscholen?

Zoon kwam vrijdag uit school met het verhaal dat de eindcito uitslagen al bekend zijn en dat hij het niet zo goed gedaan heeft volgens de juf. Hij wist niet zeker of het over de eindcito ging maar hij dacht het wel. Hij was dus zwaar teleurgesteld omdat hij nu niet naar de vo school waar hij graag naar toe wil. Voordag ik hem ga zeggen dat het niet anders is en hij zich erbij neer moet leggen. Vraag ik mij toch af zijn de cito uitslagen echt al binnen bij de scholen of heeft zoon dit verkeerd begrepen? Hoop natuurlijk voor zoon dat het een vergissling is.......

Dalarna

Dalarna

08-03-2014 om 17:03

hmm

Lekker om een kind zo het weekend in te sturen: of je zegt niets of je geeft de daadwerkelijke uitslag. Een leerkracht kan natuurlijk altijd zelf de antwoorden hebben nagekeken maar de uitslag komt toch echt pas na het weekend: http://www.cito.nl/onderwijs/primair%20onderwijs/eindtoets_basisonderwijs/nieuwsoverzicht_eindtoets.aspx

ijsvogeltje

ijsvogeltje

08-03-2014 om 19:07

Ik denk dat het wel kan

Op de site van Cito staat dat de geprinte rapporten komende week bij de scholen binnen komen en dat ze vanaf dan ook digitaal beschikbaar zijn. Ik denk dat het maar zo kan dat ze gisteren al online beschikbaar waren voor de basisscholen. Maar wat een oen van een juf om dit zo te communiceren naar je zoon!

juf aanspreken

Ik zou de juf hier wel op aanspreken hoor, ik vind dit echt niet kunnen. Arm joch...

Citostressbijkind

Citostressbijkind

12-03-2014 om 18:28

het is toch goed gekomen......

Het bleek gelukkig een misverstand. De juf had het over een andere toets. Zoon had het in zijn paniek verkeerd begrepen. Hij heeft gelukkig zijn cito wel goed (genoeg) gedaan en mag gewoon naar de vo waar hij graag heen wil. Gelukkig maar.......

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.