Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
kampmoe

kampmoe

13-09-2014 om 13:17

contact mentor

Net voor het weekend zijn er wat dingen gebeurd die mijn brugpieper boos en onzeker hebben gemaakt. Het lijkt erop alsof mijn kind nu al buiten te groep staat. We hebben die via een mail aan de mentor gemeld, maar (nog)geen reactie helaas. De klas gaat maandag op kamp. Wat te doen als we maandag nog niks gehoord hebben? Ik heb zo geen veilig gevoel over het kamp.

Wat vervelend!

Staat er ergens een telefoonnummer van de mentor? Ik vind dat je in dit geval wel de mentor thuis kan bellen (ik werk zelf in het VO en zou dit absoluut ook willen weten als mentor).

Sterkte!

bibi63

bibi63

13-09-2014 om 14:22

Ja bellen!

Dit moet je gewoon even van te voren met hem/haar kunnen bespreken.
Bibi

Kampmoe

Kampmoe

13-09-2014 om 14:37

Piano en bibi

Helaas nergens telefoon nummer te vinden in de papieren van school. Ik baal hier zo van.

Evanlyn

Evanlyn

13-09-2014 om 14:39

dochter zelf?

Misschien kan dochter zelf het direct aan de mentor vertellen als ze aankomt. En het lijkt me goed om met haar af te spreken dat je haar ogenblikkelijk komt halen als het niet gaat. Dat kan wat druk van de ketel halen.

bibi63

bibi63

13-09-2014 om 14:40

das balen

Als je niet kunt bellen. Heb je het al bij het afd.hoofd geprobeerd? Wellicht reageert hij wel op mail en/of kan hij je aangeven hoe je de mentor kunt bereiken.
Bibi

Als Bibi

dan dat maar proberen eerst.

Website

En is er trouwens ook niets op de website van school te vinden?

Juno

Juno

13-09-2014 om 15:03

Mailen?

Kan je de mentor niet mailen? Vaak staat op de website van school de mailadressen. Of je kan de mentor via Magister oid bereiken.

Vera*

Vera*

13-09-2014 om 15:10

mail

Op de website is vaak het mailadres van een sectorleider of opleidingsleider te vinden, dit kan ook via de schoolgids die online is in te zien.
Als je één mailadres hebt kun je de andere adressen hiervan afleiden.
Alternatief is om verschillende mogelijkheden te proberen.
Bijv. [email protected], [email protected], [email protected], [email protected] of [email protected].
Dan heb je ook het idee dat je er iets aangedaan hebt.
Om te zorgen dat informatie aankomt kun je zo ook (tegelijkertijd) de teamleider mailen. Dan kan hij/zij ook contact met de mentor opnemen.

Kampmoe

Kampmoe

13-09-2014 om 15:25

Al mail gestuurd

Naar mentor. Al die emailadressen van mensen van school zijn schoolemailadressen. Geen idee of de mentor of anderen daar in het weekend naar (kunnen) kijken. Ik durf ook nietgoed een hoger of ander persoon aan te schrijven. Mijn kind is sowieso al overtuigd dat het melden het alleen maar erger maakt. Ik kan kind niet bereiken op kamp, telefoon verboden.

Evanlyn

Evanlyn

13-09-2014 om 16:31

nou

dan zou ik haar in dit geval toch maar een telefoon laten meesmokkelen.

Sneeuwbal-telefoonlijsten

Kampioen, vaak staat een nood-telefoonnummer van de mentor op de sneeuwbal-telefoonlijst.

Wel vreemd dat op de begeleidingsformulier van school over het kamp, geen nood-telefoonnummer van de mentor staat.

Kampioen?

Ik typte kampmoe, verdraaide Autocorrectie.

kampmoe

kampmoe

15-09-2014 om 12:19

contact

Mentor heeft korte reactie gegeven en zal er op letten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.