Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
appeltaart

appeltaart

22-04-2015 om 14:05

Cito stress

Net naar de documentaire Cito Stress gekeken. Tijdens een voorlichting van een school werd gezegd dat kinderen het zo druk zouden krijgen dat ze niet eens meer tijd zouden hebben voor hun konijn. Pff wie wil zijn kind nou op zo,n school.
Ben ik blij dat mijn zoon (brugklas) nog genoeg tijd heeft om met de poes te kroelen. Ook werd tijdens de voorlichting van onze school gezegd dat het zo belangrijk is dat kinderen hun hobby en sport blijven beoefenen.

A.

Katniss

Katniss

22-04-2015 om 14:11

Brugklas

Mijn dochter ging van ongeveer 5 minuten per week aan huiswerk in groep 8 naar een uur per dag in de brugklas. Ongeveer 3 keer per week was ze pas om 16.00 uur thuis, dus dat eerste jaar was echt een omschakeling. De kinderen in haar klas die teamsporten beoefenden, hadden echt een vol programma en weinig tijd voor hun konijn.
Dat ligt niet per se aan de school, ik denk dat het voor de meeste kinderen een omschakeling is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.