Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Cito spelling groep 6

Hoi, dochter heeft bij spelling M6 6 foutjes gemaakt. Iemand een idee welke score hierbij hoort? Rapportgesprek is pas begin maart. Het gaat om de 3.0 toets , nieuwe toets dus.

wendy

wendy

29-01-2018 om 18:52

...

Even navragen bij de leerkracht lijkt mij het beste en als de leerkracht er nu niet op in wilt gaan dan afwachten tot het gesprek.

Hier krijgen ze in februari hun rapport en dan kan ik zien hoe of wat met de cito's.

Maar hoe weet je eigenlijk dat je dochter 6 foutjes heeft van de leerkracht?

grasspriet1980

grasspriet1980

29-01-2018 om 19:18 Topicstarter

Fout

Kinderen horen aantal fout van leerkracht . Bij rekenen ook. Bij spelling erg benieuwd omdat ze van een lage III / hoge IV komt. Ik hoop voor haar dat ze vooruit is gegaan, ze wil zo graag! Rest is allemaal I maar spelling blijft altijd achter

MK

MK

29-01-2018 om 19:36

goed

Ik weet niet waar de grens tussen I en II ligt, maar 6 foutjes is gewoon goed. Zeker als ze van III/IV gekomen is, is ze erop vooruit gegaan.

Bij ons op school horen ze het aantal fouten ook. Zoon zei dat hij er 1 fout had van de 50 (gr 5). Dat klinkt als I+, tenzij hij weer eens wat verzonnen heeft...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.