Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Mama

Mama

12-11-2013 om 20:17

Cito oefentoetsen, waar te vinden?

Kind wil Begrijpend lezen Cito (eind) graag doen met Kurzweil. Hij wil graag oefenen hoe dit werkt, wat handig is, etc. Mijn vraag: hoe kom ik aan Cito-oefentoetsen?

Thursday Next

Thursday Next

12-11-2013 om 21:45

ik heb er wel wat

wel de "gewone" toetsen als pdf, heb je daar wat aan?
mail maar even, thursday.next apestaart mail.com

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

12-11-2013 om 21:48

Gewoon

Bij de juf. Ze hebben echt wel oude toetsen liggen.

kurzweil

Ik heb cito eintoetsen in kurzweil en ik wil ze je best sturen maar ik wil hier mijn emailadres niet neerzetten dus hoe dat dat moet?

Lisetje

Mama

Mama

13-11-2013 om 09:32

Geweldig!

Lisetje, ik kijk even of ik dit met forumbeheer kan overleggen.

Mama

Dat is goed, de forumredactie mag mijn email adres wel doorgeven aan jou. Dan stuur ik jou de kurzweilbestanden.

Lisetje

Charis

Charis

13-11-2013 om 11:31

Leestrainer

Beetje off-topic, want het gaat niet om Kurzweil, maar zo'n site als leestrainer.nl waar je bijvoorbeeld cito's begrijpend lezen kunt oefenen, is dat eigenlijk wat? Sluit het inderdaad aan bij de cito's zoals die op school worden afgenomen?

Ben benieuwd of iemand hiermee ervaring heeft.

Dalarna

Dalarna

13-11-2013 om 12:18

charis

Ik kan de cdroms van toetstrainer aanraden, je kunt het hele pakket nemen of een onderdeel. Drie jaar geleden heb ik daar in zeven weken tijd de score voor taal behoorlijk mee omhoog gebracht bij mijn zoon. Gewoon door samen die opgaven door te lopen. Het bleek dat hij heel verkeerd dacht bij sommige opgaven.

http://www.toetstrainer.nl/

Marjolein

Marjolein

15-11-2013 om 09:00

Kurzweil bestanden

Kijk zeker ook even op het Kurzweilforum. Daar zijn veel ouders met hetzelfde bezig en worden ook veel bestanden uitgewisseld, ook van CITO toetsen.

Charis

Charis

15-11-2013 om 10:34

Dalarna

Dank je wel voor de tip, ik heb hem opgeslagen bij m'n favorieten.

Mama?

Ik heb nog niets van je gehoord, klopt dat?

Groetjes
Lisetje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.