Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-03-2013 om 21:19
Iets heel vreemds... Mijn dochter heeft gisteren haar rapport gekregen. Ik was heel benieuwd omdat het met rekenen op het vorige rapport niet ging zoals verwacht. En nu staan er op dit rapport helemaal geen cijfers voor rekenen! Vergeten denk ik, of wat anders. Ik ga volgende week maar even bij de juf checken, want het is apart.
Kunnen jullie nog een andere reden verzinnen dan 'vergeten'?
29-03-2013 om 22:20
Geen toets
geen toetsen gehad in de afgelopen periode?
Hier komen helemaal geen cijfers op het rapport alleen cito en avi resultaten. Maar die kloppen ook niet altijd. Nemen ze voor het begin van het jaar het eind resultaat van het jaar er voor. Dat toen ook al niet klopte bijvoorbeeld.
31-03-2013 om 17:24
Dat zou kunnen
Maar dan nog is het wel een beetje vreemd dat er geen cijfers staan. De citoscores zijn wel ingevuld, en juf en ik hebben laatst nog besproken dat het zo vreemd is dat dochter lager scoort op de methodetoetsen dan op de cito's. Gut, misschien staan ze er daarom wel niet op, omdat ze waren gezakt...
02-04-2013 om 23:15
Vergeten
Ze waren het inderdaad gewoon vergeten, en ik heb een nieuw blad gekregen. Met prachtige cijfers, dus daar zijn we wel blij mee