Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tango

Tango

20-08-2017 om 12:47

Andere van Dijk vraag

Naar aanleiding van de vraag over van Dijk schoolboeken even een andere vraag.
Hoe zit het met terugsturen van de boeken eind van het schooljaar? Krijg je daar bericht over hoe je dat moet doen? En moet je daar de doos die je nu hebt ontvangen voor bewaren.
Heb die van zoon net samen met hem in de kast gezet en dochter moet vandaag ook gaan kaften e.d. Maar was voor ons de eerste bestelling bij van Dijk, dus verder geen idee hoe het werkt met terugsturen. Er zat wel een lijstje bij waarop staat wat er terug moet. Dat bewaren we dus ook zorgvuldig. Voor zover dat bij een chaotische puberdochter gaat tenminste...

Hier altijd via Iddink

Op school alles in moeten leveren,dus geen idee?

Phryne Fisher

Phryne Fisher

20-08-2017 om 12:51

Op school

Wij kregen aan het eind van het jaar de lijst van boeken die moesten worden ingeleverd, en dat kon dan op school.

Noes

Noes

20-08-2017 om 12:59

net als

Hier net als Phryne, op vaste tijd inleveren op school. Je krijgt via de mail een lijst van boeken die ingeleverd dienen te worden. Bij mijn kinderen namen uitzendkrachten ze in. De doos was niet nodig.

Triva

Triva

20-08-2017 om 13:03

grappig

Ik las Andre van Dijk vraag

V@@s

V@@s

20-08-2017 om 13:42

inderdaad inleveren op school

Gewoon een stapel maken en inleveren op school. Mijn ervaring is dat Van Dijk absoluut niet moeilijk doet, nog nooit een boete gehad. Doos heb je verder niet nodig (al is het vaak wel een mooie stevige doos om spullen in op te slaan ).

Tango

Tango

20-08-2017 om 21:02

Oke

Dan neem ik aan dat het zo gaat. Was al niet van plan de doos voor zoon te bewaren. Hij hoeft maar 2 boeken weer in te leveren. Dochter een stuk of 9 dus bewaar ik denk ik 1 doos.
En Triva, heel grappig, ik las dat dus ook toen ik mijn eigen draadje weer zag staan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.