Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Advies hulp voor anderen

Aangezien de tijd van de adviezen weer is aangebroken en ouders, ook ik dan, toch een soort houvast willen zien voor het advies binnen is, hierbij voor de uitslagen van mijn dochter eind groep 7 en nu midden 8.

7 8
Rekenen BII AI
Woordenschat AI AI (heet nu taalverzorging)
Technisch lezen BIII AI
Begrijpend lezen AI AI
Spelling AI AI
Werkwoordspelling AI BIII
Advies HAVO/VWO ?

Ze hoopt zelf heel erg dat ze ondanks haar BIII alsnog een volmondig VWO advies zal krijgen. En ik? Ik ben mega trots op haar, ze heeft eind groep 7 te horen gekregen dat ze geen VWO advies kreeg omdat haar rekenen te laag was en dat dat het enige was waar het aan lag en ze heeft goed haar best gedaan om dat rekenen omhoog te krijgen en zie hier wat voor een lijst! ZO knap als je zo'n instelling hebt met 11 jaar. Ik hoop dus met haar mee op het VWO, wordt dus vervolgt.

Groetjes

Caro79

Caro79

25-01-2018 om 14:52 Topicstarter

layout

Had ik een mooi overzichtelijk kolommetje gemaakt is het met plaatsen in elkaar geschoven. Hoop dat het toch duidelijk is.

Ik weet niet beter

of er wordt iha gekeken naar Begrijpend lezen en Rekenen. Daarnaast vnl naar "werkhouding". Ook dat laatste zit wel snor lijkt me.
Lijkt mij sterk dat hier geen onvoorwaardelijk vwo-advies uitrolt. En anders zou ik daar een groot punt van gaan maken.

Waarom lukt het trouwens minder met die werkwoordspelling?

Caro79

Caro79

25-01-2018 om 16:09 Topicstarter

Anneque

Nou daar stond ik ook erg van te kijken! Zelf snapt ze het cijfer niet zo goed dus daar gaan we het met het 10 minuten gesprek echt even over hebben! En misschien dat ik er vanavond een mailtje aan waag. Ze haalt al vanaf groep 3 A scores voor spelling dus je snapt dat ik hoogst verbaast ben. Ook deze wordt vervolgd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.