Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Zouden jullie me willen helpen met mijn onderzoek?

Hoi!

Ik ben een master student aan de Universiteit Twente. Op het moment ben ik bezig met een exploratief gebruikers onderzoek voor een mogelijk product dat ouders en baby in staat stelt om hun hartslag te delen. Het is vooral gericht aan ouders wiens baby tijd heeft doorgebracht in een couveuse, maar alle ouders zijn welkom om mee te doen en de volgende enquete in te vullen: https://goo.gl/forms/FlrH1aJuK3NEQ2aJ2

Alvast bedankt!

Geluksvogel

Geluksvogel

12-12-2016 om 23:06

Extreem prematuren

Mogelijk dat er veel is veranderd. Maar ik zou destijds, bijna 18 jaar geleden met kinderen geboren aan de ondergrens van behandelen > 14 weken, absoluut niet hun hartslag steeds hebben willen horen. De angst dat hun hartje zou stoppen was te groot, door deze steeds te horen zou ik nog meer angst hebben gehad en dat maandenlang (want zeer lange tijd in de couveuse). Hoe ik dit weet? Ik vind het nu na jaren nog steeds moeilijk om bv de alarmen van een couveuse te horen in een ziekenhuis serie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.