Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Waiyi

Waiyi

10-04-2018 om 23:03

Wordt mijn werk door mijn relatie beïnvloedt?

Beste allemaal,

Vraag jij je weleens af, hoe zou mijn relatie en werk elkaar kunnen beïnvloeden? Ik ook. Ons werk is nu eenmaal een groot deel in ons leven, hierdoor is het ontzettend relevant om te weten hoe onze relatie hier invloed op kan hebben. Er is veel onderzoek gedaan naar hoe werk je relatie kan beïnvloeden, er is echter weinig bekend over hoe dit andersom werkt. Als je wilt, kun je hier nu een belangrijke bijdrage aan leveren!

Voor mijn studie Psychologie ben ik nu bezig met een onderzoek naar hoe ervaringen in het privéleven het functioneren in het werk beïnvloedt. Vind je dit een interessant onderwerp, heb je betaald werk (minimaal 20 uur per week) en heb je een serieuze relatie (minimaal 6 maanden)? Help mij en de wetenschap om hier meer over te weten door de onderstaande vragenlijst in te vullen! Het invullen duurt slechts 10 minuten en je kunt ook kans maken op een Bol.com cadeaubon van 25 euro.

https://uusocsci.au1.qualtrics.com/jfe/ ... TetFmCZWOF

Je kunt de vragenlijst ook heel makkelijk op je mobiel doen en is uiteraard geheel anoniem.

Alvast hartelijk dank voor jouw deelname! Jouw bijdrage wordt ontzettend gewaardeerd!

nee, hooguit beïnvloed

Zonder t dus (voltooid deelwoord, dit itt de derde persoon enkelvoud ott die in de eerste zin van de tweede alinea van je bericht staat)

Jouw bericht hoort overigens in de rubriek 'oproepen voor onderzoek'.

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

12-04-2018 om 13:53

Temet

Nee, beïnvloeden Ervaringen is meervoud dus beïnvloeden.

Inderdaad

Jeetje ja, ik had te snel gelezen en dat nog over het hoofd gezien.

Groeten,

Temet

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-04-2018 om 13:10

Maar dan staat het nog fout in de titel

‘wordt ......beïnvloedt’ moet natuurlijk zijn ‘wordt......beïnvloed’.

Aagje

Daar ging mijn eerste posting over.

Groeten,

Temet

@Emma

@Emma

13-04-2018 om 13:35

Taaltopic

En intussen heeft nog niemand de link kunnen openen 🤣
Zal de student dit forum ooit nog checken?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-04-2018 om 13:41

Sorry Temet

Ik dacht dat jouw reactie ging over de eerste zin van de tweede alinea. Maar dan had ik dat verkeerd begrepen.

Aagje

Waiyi

Waiyi

13-04-2018 om 17:11

Hier is de juiste link!

Dank voor de aanwijzingen iedereen! Dit krijg je denk ik als je iets te enthousiast bent met een bericht posten Dit is natuurlijk niet de bedoeling, zou de volgende keer beter checken!

Hierbij de goede link en ik hoop dat jullie mij ook hierbij willen helpen! Erg relevant en belangrijk onderzoek!

https://uusocsci.au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_5jq5GTetFmCZWOF

Hartelijk dank!

@Emma

@Emma

13-04-2018 om 18:05

Gedaan

Nu heb ik de vragenlijst wel ingevuld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.