Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
21-11-2015 om 15:46
Hallo allemaal,
(nog een beetje in de trend van de week van de werkstress, die net afgelopen is)
Ik ben een technische bedrijfskunde student die momenteel met zijn bachelor eindproject bezig is en hiervoor heb ik een onderzoek opgezet met als onderwerp stress op de werkvloer. Hiervoor heb ik natuurlijk werknemers nodig die zo vriendelijk zouden willen zijn om mee te doen aan dit onderzoek.
Over het onderzoek:
Het onderzoek kunt u volgen over 3 opeenvolgende werkdagen naar keuze (van nu tot 24 december).
Bestaande uit korte vragenlijsten (3 per dag, kost 15min totaal per dag) én 1 'opdracht'.
In deze 'opdracht' vragen we u uw tijdsbesteding van avond 2 aan te passen.
(klinkt heel ingrijpend en drastisch, maar dit valt best mee! Niets geks )
Bent u nu nieuwsgierig en wilt u helpen ons nieuwe wetenschappelijke inzichten te laten krijgen?
Volg dan deze link en dan kunt u direct beginnen met de korte intake vragenlijst:
Vragen en/of opmerkingen kunt u hier beneden plaatsen.
Laat ook vooral hier weten wat uw ervaringen zijn met stress op de werkvloer en hoe u er mee omgaat!
Hartelijk bedankt!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.