Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Mandyvdm
14-02-2017 om 10:31
Wat voor een traktaties maken jullie voor de verjaardag van je kind?
Beste moeders,
Wij zijn drie studentes aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en wij doen onderzoek naar de traktaties van kinderen op de basisscholen voor Look-O-Look.
Onze vraag aan jullie is: wat voor een traktaties geven jullie kinderen tijdens hun verjaardag in de klas of tijdens het kinderfeestje? Gebruiken jullie bij deze traktatie snoep (zo ja, is deze snoep van Look-O-Look?), iets gezonds of een combinatie van snoep en iets gezonds? Waarom kiezen jullie wel of niet voor snoep van Look-O-Look voor de traktaties of kinderfeestjes?
Wij horen het graag!
Pirata
14-02-2017 om 10:56
cake of chips of ijs
Mijn zoon wil alleen cakejes, chips of ijsjes uitdelen. Of appeltaart.
Dus nee, geen snoep van Look-O-look.
Dendy Pearson
14-02-2017 om 11:08
Nee
Geen snoeptraktaties hier. Dus ook geen look o look.
In de kleuterklas ben ik creatief geweest met doosjes rozijnen waar ik brandweerautootjes en politieautootjes van heb gemaakt, in groep 3 werd het een aangeklede banaan en nu in groep 4 gewoon een zakje chips. Dat kost geen tijd, is wel feestelijk, er zit weinig in zo'n zakje en vrijwel iedereen lust het.
vlinder72
14-02-2017 om 11:14
Cake
Cake, eierkoeken, chips. Meestal aangekleed met druiven, rozijnen en soms snoepjes. Geen look o look.
Waarom geen look o look? Te duur. Die kant en klare figuurtjes zien er zo vies uit. Ik gebruik meestal een klein snoepje. Denk aan tumtum. Look o look leent zich daar niet voor.
Li
14-02-2017 om 11:19
soms wel
als het er grappig uitziet. Bijvoorbeeld dropslierten waar je iets creatiefs mee kan, of fluitjes als je de juf haat.
Nur
14-02-2017 om 11:27
Snoep
Mijn kinderen trakteren wel eens of snoep of een combinatie van snoep met wat anders. Ik heb echter geen idee of dat snoep van Look o Look is. Snoep is een van de zaken waarbij ik dus echt nooit naar het merk kijk. Ik laat meestal de kinderen wat uitzoeken.
Vesta
14-02-2017 om 12:22
geen snoep
Snoep wordt niet gewaardeerd op school.
Wij trakteren meestal op fruitachtige dingen. Spiezen, bakjes etc.
Temet
14-02-2017 om 12:51
wisselt
Ik heb geloof ik wel eens iets van Look-O-Look gebruikt. Merk kan me op zich niet schelen, maar sinds een paar jaar weet ik dat gelatine voor veel moslims niet acceptabel is (tenzij uitdrukkelijk vermeld is dat het rundergelatine is), dus snoep met gelatine valt gewoonlijk af.
Maar voor dochters verjaardag dit jaar worden het cakejes. En vorig jaar waren het koekjes.
Groeten,
Temet
maan.
15-02-2017 om 22:22
Chips of minireepjes
Hier was het meestal chips (want dat doet iedereen) of een mini (mars, milkyway enz). Jongste midden in de zomer heeft tweemaal met mooi weer op ijs getracteerd. Snoep of snoepjes eigenlijk bijna nooit gezien, heel soms chupachup.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.