Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Marit

Marit

10-05-2015 om 17:01

Wat vind u de juiste zwemles voor uw kind?

Kunt u mij helpen ?
Sorry dat ik stoor, maar ik ben Marit. 21 Jaar. Ik studeer Sport Gezondheid en Management te Groningen. Op dit moment ben ik met mijn afstudeeronderzoek bezig en daar heb ik u bij nodig. Ik doe een behoefte onderzoek naar de zwemlessen. Ieder kind moet op zwemles in dit waterrijke land. Maar wat is de juiste zwemschool? Wat vind u als ouders belangrijk waar u kind terecht komt ? Als u naar onderstaande link gaat wordt u verwezen naar een online enquête. In de enquête worden vragen gesteld over waar u behoefte naar heeft, of wat u belangrijk vind voor uw kind bij het kiezen van de juiste zwemschool. De enquête duurt ongeveer 5 minuten ! Alvast bedankt voor uw tijd!
http://www.thesistools.com/web/?id=467596
Met vriendelijke groeten,
Marit

Katniss

Katniss

10-05-2015 om 17:08

Ingevuld

Misschien kun je de spelfouten er nog even uithalen ('u betaald', 'u bent bereidt', en nog wel een paar).

vlinder72

vlinder72

10-05-2015 om 17:11

u vindt

Het is u vindt. En ik heb behoefte aan in plaats van behoefte naar. En het is ook uw kind en niet u kind.

Misschien is het een goed idee om voordat je een oproep plaatst om het eerst te laten lezen door iemand die wel goed in teksten schrijven is.

De enquête zelf zit ook vol fouten. Evenals de inleiding.

Als alle fouten eruit zijn gehaald, vul ik de enquête in.

Mijntje

Mijntje

10-05-2015 om 18:26

behoefte naar?

Behoefte naar iets heb ik ook nooit. Behoefte aan wel.
Of is de behoefte naar?

Juno

Juno

10-05-2015 om 18:28

Vlinder

Ze doet een behoefteonderzoek. Zonder streepje, maar dan kan naar wel. Al lijkt het mij mooier om te zeggen dat er onderzoek wordt gedaan naar de wensen van ouders op het gebied van zwemles.

Ulla

Ulla

10-05-2015 om 18:50

Naar/Aan

Behoefteonderzoek naar en u heeft behoefte aan. Het staat er één keer goed en één keer fout volgens mij.

Hier ook niet ingevuld

Hoewel ik ook kromme tenen en een pijnprikkel krijg van zoveel spelfouten wilde ik wel een poging wagen. Tot vraag 3: postcode, inclusief letters? Ik dacht het niet. Provincie mag je weten!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.