Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Esmee

Esmee

24-05-2016 om 15:33

VUL DEZE ENQUÊTE IN & WIN EEN PAAR RED-RAG SHOES!

VUL DEZE ENQUÊTE IN EN WIN EEN PAAR RED-RAG SHOES

Beste ouder(s),

Wilt u kans maken op een paar gave Red-Rag dames of herenschoenen voor u zelf? Laat dan aan het einde van deze enquête uw gegevens achter!

http://www.thesistools.com/web/?id=511665

Daarnaast wil ik u alvast bedanken voor uw deelname aan dit onderzoek.

Ik ben Esmee en zit momenteel in het vierde jaar van de opleiding HBO Communicatie & Organisatie aan Hogeschool Schoevers. Om mijn opleiding succesvol af te ronden doe ik een afstudeeronderzoek voor het merk Red-Rag boys & girls.

Het doel van mijn onderzoek is inzicht krijgen in de wensen en behoeften van consumenten met betrekking tot het kopen van nieuwe kinderschoenen en de wijze waarop men benadert wil worden door een merk.

Deze enquête zal ongeveer 5-10 minuten in beslag nemen. De resultaten worden geheel anoniem verwerkt.

Hartelijk bedankt!
Esmee

Goudvis

Goudvis

24-05-2016 om 15:56

nou

Ik wil niet schreeuwend benaderD worden. Een student communicatie hoort te weten dat alles in hoofdletters (zie titel) overkomt als schreeuwen. Ook vind ik iets winnen niet belangrjker dan het lezen van de kern van je bericht, dus waarom begin je eerst over die schoenen winnen en dan pas over de enquete?

Lukt niet

Misschien is het ook handig om van tevoren te vertellen dat je op zoek bent naar de mening van ouders over Red-Rag schoenen, dat maak ik namelijk niet op uit je omschrijving. Ik heb er nog nooit van gehoord, kan dus ook niets zeggen over wat er zo geweldig aan is.

Verder succes gewenst.

Caesar

Caesar

24-05-2016 om 21:02

Gedaan

Enquete klikte lekker door, maar verder vind ik de enquete vrij matig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.