Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Help mij afstuderen!

Help mij afstuderen!

06-04-2016 om 15:20

Vrijkaarten voor de Julianatoren winnen?

Hi!

Door middel van het invullen van deze korte enquête, maak je niet alleen kans op vier vrijkaarten voor attractiepark Koningin Julianatoren, je helpt mij ook met het afronden van mijn afstudeeronderzoek! Enige 'vereiste' is dat je een kind in de leeftijdscategorie 0 / 12 jaar hebt!

https://nl.surveymonkey.com/r/koninginjulianatoren

Alvast bedankt voor je hulp!

Moni

Moni

06-04-2016 om 21:49

Verdiep je in de doelgroep

Zijn wij ouders mensen die gemotiveerd raken om een enquête in te vullen zodat we vrijkaarten winnen?
Volgens mij bereik je meer door gewoon hulp te vragen voor je onderzoek en daarbij netjes toe te lichten wie je bent, om welke studie het gaat en waar je onderzoek over gaat.

vlinder72

vlinder72

06-04-2016 om 21:56

eerste vraag

Ik haak af op de eerste vraag. Hoe vaak ben je in 2015 in een pretpark geweest. Het antwoord is nul keer. Maar dan moet ik blijkbaar kiezen dat ik nooit in pretparken kom. Maar dat is niet waar. Ik ben dol op Disneyland en de Efteling. Mijn zoon is gek op achtbanen. Maar wij gaan niet jaarlijks.

Dan niet.

Toelichting forumpost

Beste Moni,

mijn onderzoek gaat over het beslissingsproces van attractieparkbezoekers en ik richt mij op ouders van kinderen in de leeftijdscategorie 0 / 12. Dit wordt duidelijk, wanneer de link geopend wordt. Om dubbel leeswerk te voorkomen, heb ik ervoor gekozen deze informatie in mijn forumpost weg te laten. Excuus voor het ongemak en bedankt voor uw feedback!

@Vlinder72 ook bedankt voor de feedback!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.