Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Max

Max

10-05-2017 om 17:30

Vragenlijst voor ouders - Kinderen en hun (fiets)helm

Beste ouders,

Mijn naam is Max van Manen en voor het Bachelor Eindproject van de studie Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft doe ik onderzoek naar de veiligheid van het gebruik van een (fiets)helm voor kinderen en de rol die ouders hierin spelen.

De vragenlijst bestaat uit zes ja/nee-vragen en zal ongeveer 2 minuten duren en is in te vullen via deze link: https://surveys.enalyzer.com/?pid=5k3qap7n

Schroom niet om mij hier een vraag te stellen of een opmerking te maken!

Groet,

Max

hmmm

"Geeft uw kind aan wanneer hij of zij haar helm op de grond heeft laten vallen?"

Mijn kinderen droegen een helm bij rolschaatsen en skaten maar ik heb werkelijk geen idee of ze die helm wel eens hebben laten vallen en of ze dat dan zouden melden. En toch kiezen uit 'ja' of 'nee'. Misschien een bewustwordingscampagne dat helmen die beschadigd worden niet meer veilig zijn of zo? Zal. Lijkt me een miniem risico.

Overigens willen artsen die met de letsels te maken krijgen vaak wel graag dat men een helm draagt bij het fietsen maar uit onderzoek blijkt dat dan veel minder mensen gaan fietsen en dan is het middel erger dan de kwaal.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.