Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Vragen over frisdrank

Hallo forumleden,

Mijn naam is Lisa en ik studeer op dit moment Media, Informatie & Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn studie ben ik, samen met een projectgroep, bezig met een project waarbij we een eigen concept hebben bedacht. Ons concept heet "ONFRIS" en met dit concept willen wij de frisdrank consumptie van kinderen verminderen. Onze doelgroep is ouders met kinderen t/m 12 jaar.

Voor dit project hebben we een kleine test gemaakt, met een aantal korte vragen. Zou u ons willen helpen door de test in te vullen? Het neemt ongeveer 1-2 minuutjes in beslag. U doet ons hier een erg groot plezier mee!

Alvast bedankt!

http://hva.validators.nl/project/survey/25/?subject=9999&width=1280&height=800

Juno

Juno

01-12-2015 om 21:13

Vast leuk

Maar niet te maken op een I pad.

bieb63

bieb63

01-12-2015 om 21:15

ook niet

op een laptop

Thursday Next

Thursday Next

01-12-2015 om 21:51

gedaan

hier op de laptop, dat ging best.
Bij mijn kinderen hoeft de frisdrankconsumptie (nog) niet vermiderd, oudste drinkt alleen water en jongste aanmaaklimo en water, en als we uit zijn een glas cola.

Jesse_1

Jesse_1

02-12-2015 om 07:50

Eh...

Misschien handig als je eerst vertelt wat je gaat doen in de test. Blijkbaar willen jullie reclameuitingen testen, wat het meeste aanslaat?
En als ik te lang nadenk (... jaja) hoef je mijn antwoord niet meer te weten?

Moni

Moni

02-12-2015 om 09:04

Niet te maken op mijn mobiel

..

Amelie

Amelie

02-12-2015 om 22:58

Helaas

Niet in te vullen.

vervelend testje

sorry.

Ik vind onfris ook een rare associatie met de onwenselijkheid van frisdrank.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.