Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Tessa

Tessa

04-04-2017 om 12:34

Uw mening over babyvoeding

Hallo ouders,
voor onze opleiding Voeding en Diëtetiek aan de Hanzehogeschool te Groningen hebben wij ouders nodig, leeftijd van de kinderen maakt niet uit, die onze enquête zouden willen invullen.

Wij zijn op dit moment bezig om een nieuw product te ontwikkelen, namelijk een groente pakket voor verse babyhapjes. Wij zijn erg benieuwd naar uw mening over dit product en over babyvoeding in het algemeen. Daarom willen wij u vragen om deze enquête in te vullen (linkje onderaan dit bericht).
Alvast bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,Tessa Brouwer, Romeo Naterop en Sara van der Velden.

Link naar enquête:
https://www.survio.com/survey/f/K4A7H8X6C7E1O6U1L

Interessant

Ik heb de enquête ingevuld, prima te doen al heeft hij wel voor wat gefronste wenkbrauwen gezorgd.

Ten eerste miste ik de optie dat ouders geen 'babyhapjes' maken, maar Rapley/Kleintjes volgen en kind gewoon een stukje groente of fruit in de hand stoppen. Was hier een groot succes - kind moest ook wel, want ik vond pureren veel te veel gedoe. Ik had van studenten Voeding & Diëtetiek verwacht dat ze in elk geval laten merken te weten dat dit ook een optie is.

Verder, eigenlijk veel belangrijker, ben ik erg nieuwsgierig naar wat jullie in het pakket willen stoppen. Als ik een babyhapje broccoli zou willen maken, zou ik broccoli koken en pureren. Daar heb ik toch verder niets bijzonders voor nodig? Wat gaat jullie pakket toevoegen?

Hanne.

Hanne.

04-04-2017 om 16:58

zelfde idee

Ik had de zelfde vraag. Wat moet ik me voorstellen bij een product dat me de mogelijkheid geeft om baby hapjes vers te bereiden.

Ik heb een pan en ik heb groenten wat heb ik nog meer nodig?

Een stronkje zoutloos gekookte broccoli is overigens ook een prachtig baby hapje. Dus Rapley past wat mij prima in dit concept.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.