Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

dejongemoedervan25jaar

dejongemoedervan25jaar

03-03-2017 om 01:16

Terugplaatsing kind

https://www.petities24.com/uithuisplaatsing_en_terugplaatsing_kind

Lieve allemaal,

Help het graag door te ondertekenen als je erachter staat anders niet.

Alvast bedankt,
Groetjes.

p.s. ik weet niet of ik dat mag plaatsen indien niet, mag het verwijderd worden.

Steun

Hopelijk heb ik je verhaal goed begrepen.
Natuurlijk zou ik je kinderen en jouzelf hereniging toewensen.
Heb je daarbij wel goede hulp?
Heb je wel een advocaat die in de rechtzaak voor je op kan komen?
Kun je zowel gezinsvoogdij als kinderrechter vragen om in elk geval de omgangsregeling uit te breiden tot minimaal een dag per week?
Kun je vragen onder welke concrete voorwaarden je je kinderen terug kunt krijgen? En dat dat vastgelegd wordt in de zitting van 22 maart?
En dat er dan gewerkt wordt aan terugkeer van je kinderen?
Is het verder wel op orde met je huisvesting, financiële situatie en netwerk? Heb je steun van familie en vrienden?
Heb je daar nog hulp bij nodig en kan iemand je daar bij helpen?
Dapper dat je in je eentje een petitie opzet. Ik verwacht alleen niet dat er veel mensen zullen tekenen. Het is heel persoonlijk terwijl we op afstand jou en je gezin niet kennen.
Ik vind wel dat alles op alles gezet moet worden om je kinderen en jouzelf bij elkaar te laten zijn en uiteindelijk weer herenigd. Vraag dat 22 maart. Liefst met een advocaat.

Misschien helpt deze uitspraak?

http://demonitor.ncrv.nl/kindermishandeling/gerechtshof-tikt-raad-kinderbescherming-op-vingers-voor-gebrek-aan-goed-onderzoek

"Ook concludeert het Hof dat de Raad voor de Kinderbescherming een ‘flinterdunne, ondoorzichtige en onduidelijke motivering’ heeft voor het advies dat zij aan de rechter gaven. ‘Het kan niet zo zijn dat er eerst gekomen wordt tot de conclusie dat er sprake zou zijn van tunnelvisie en vervolgens zonder grondige motivering daarvan wordt afgestapt’, is er te lezen in de uitspraak. Het Hof concludeert tot slot dat moeder vanaf nu haar kindje iedere week twee uur mag zien, zodat ze een band kunnen opbouwen."

Kinderen horen bij hun ouders, tenzij er aantoonbaar, en niet 'mogelijk in de toekomst' of op grond van onderbuikgevoelens, en gebleken na gedegen onderzoek, een onveilige situatie is bij de ouder.

Anders hoort een kind weer naar huis te gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.