Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Pils

Pils

12-09-2013 om 14:44

Televisieprogramma's in samenwerking met goede doelen

Hoi iedereen,

Ik ben op dit moment bezig met mijn afstudeeronderzoek naar televisieprogramma's in samenwerking met goede doelen.
Graag zou ik jullie vragen om uw steentje bij te dragen en de enquête in te vullen. Klik op de link en de enquête wordt geopend: https://www.enquetesmaken.com/s/ce18a68

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes

-Flupke-

-Flupke-

12-09-2013 om 14:53

heb je

toestemming tot plaatsing van dit bericht?

Forumbeheer OO

Forumbeheer OO

12-09-2013 om 16:58

Deze oproep mag

Forumbeheer Ouders Online

wizzer

wizzer

12-09-2013 om 18:07

Goede enquete

Ik mocht alle vragen bijna overslaan omdat ik nooit naar dat soort programma's kijk.

ik heb m ingevuld maarr....

de eerste vraag was: kijkt u wel eens.
Ja wel eens gedaan een stukje van een programma,vervolgens gaan alle vragen over heel t programma etc. Dus ik vrees dat m bijdrage niet zo veel nut heeft want ik wordt niet blij van zo'n programma enz.

Lucerna

Lucerna

13-09-2013 om 10:08

Niet het gevoel dat ik zinvol bezig was

Is het echt nodig om al die vragen zo vaak te herhalen? Hoe vaak heb ik wel moeten aangeven in welke mate ik doneer omdat ik me schuldig voel of hoe vaak kwam dezelfde vraag wel terug over dat je je beter voelt of dat je iets aan je stand verplicht bent? Ik weet heel goed dat herhaling van vragen, maar dan iets anders geformuleerd, een techniek is voor het opzetten van een enquête, maar dit vond ik behoorlijk irritant worden, hoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.