Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Tablet gebruik jonge kinderen

Hallo,

Voor mijn bachelor eind project aan de TU Delft ben ik bezig met een onderzoek naar het gebruik van tablets (en smartphones) onder jonge kinderen. Het zou mij onwijs helpen als jullie onderstaande enquête voor me in kunnen vullen, dit duurt niet langer dan een paar minuten!

https://evataylorparkins.typeform.com/to/LgAwW6

Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
Eva Taylor Parkins

mieke

mieke

29-04-2016 om 13:02

mailadres

Je moet perse een mailadres achterlaten anders kan je jullie enquete niet invullen. Waarom? Er staat namelijk dat je een mailadres kan achterlaten zodat jullie nog wat vragen kunnen stellen. Maar dat is niet zo. Zonder mailadres kan je niet verder. Ik heb nu maar een gegarandeerd nepadres achtergelaten want ik wil helemaal geen extra vragen beantwoorden.

MamavanSenH

MamavanSenH

29-04-2016 om 13:50

Huh

Lijkt wel of jullie er vanuit gaan dat alle kinderen wel eens op een tablet of smartphone spelen?

Vraag 1: Speelt uw kind wel eens met een tablet/smartphone?
Nee

Vraag 2: Vanaf welke leeftijd maakt uw kind al gebruik van een tablet/smartphone?
Waar is de optie "niet van toepassing"?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.