Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Else

Else

22-03-2015 om 13:56

School onderzoek over gender - enquete

Hallo!

Ik ben een 4e jaars Fashion & Branding student aan het Amsterdam Fashion Institute.
Ik ben momenteel bezig met afstuderen. Hiervoor ben ik een concept aan het opzetten voor het kinder kledingmerk IMPS&ELFS. Voordat ik dit concept opzet moet ik veel onderzoek doen waarvoor ik een enquete heb gemaakt.

Ik zou het heel erg op prijs stellen als u mijn enquete wil invullen!!
Het duurt gemiddeld 5 minuten.

Hier de link: https://elsewisselink.typeform.com/to/zyqAJf

Heel erg bedankt alvast!!

snel beantwoorden

Snel beantwoorden is hier niet mogelijk om de keuzebalk net onder het beeld zit zodat ik eerst moet schuiven voor ik de vraag kan beantwoorden.

En dan

Na het schuiven moet ik weer een keer naar het T shirt kijken dat ik inmiddels vergeten ben door het geschuif.

Sanne

Sanne

22-03-2015 om 16:16

IPad

Op de iPad doet ie het perfect.
Sanne

MamavanSenH

MamavanSenH

22-03-2015 om 22:04

Leuk!

Dit vond ik nu eens een leuke enquête. Wij zijn beiden echt verslaafd aan het kopen van kleding voor de kinderen en er gaan per maand toch behoorlijk wat eurootjes aan op . Dus dit was leuk om in te vullen.

Op mijn laptop werkt het overigens perfect, kon het achter elkaar beantwoorden zonder problemen.

goed te doen

Een onderwerp dat mij na aan het hart ligt, al denk ik niet dat ik kleding van dit merk ga kopen. Maar wie weet.

Terzijde: erg prettig aan deze enquete is dat je moeiteloos terug kan naar eerdere vragen en je antwoorden kan aanpassen zonder een hoop keren op 'terug' te moeten drukken en schermpje voor schermpje af te moeten werken.

En terzijde 2: ik moet zeggen dat ik me een beetje stoor aan het popi toontje dat studenten aanslaan die een enquete willen afnemen. Op de inhoud van de enquete zelf heb ik niet echt aanmerkingen, wel op de openingspagina "Hoi, super leuk [wat doet die spatie daar?] dat je u etc..Gelukkig wel een u, dat dan weer wel. En er staat ergens een dt-fout.

Ik vind dat studenten voor ze op het publiek worden losgelaten eerst eens de enquete aan de docent zouden moeten laten zien die e.e.a. dan controleert op een zakelijke en neutrale manier van aanspreken en op spelfouten. Maar goed, ik mag dan jonge kinderen hebben, ik ben al best belegen

Groeten,

Temet

dc

dc

24-03-2015 om 22:30

1 dingetje

Bij de vragen kun je geen onderscheid maken tussen "wanneer" en "welk kind". Bij de vraag over hoe vaak mijn kind iets van het andere geslacht aan wil, kan ik over mijn oudste 2 (jongens) zeggen "nu nooit", Vroeger "vaak" en over mijn dochter van 4 "bijna altijd", die verstopt jurken in een hele donkere hoek van de kamer onder een berg duplo.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.