Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Pretpark onderzoek voor mensen uit omgeving Emmen/Coevorden

Hallo allemaal!

Ik ben een vierdejaars student en ben op dit moment bezig met mijn afstudeeropdracht. Hiervoor doe ik een onderzoek naar de wensen en behoeften van pretparkbezoekers. Ik ben op zoek naar mensen die mij hierbij willen helpen! Voor mijn onderzoek wil ik graag een aantal personen tegelijkertijd interviewen/spreken over horecagelegenheden in pretparken. Ik ben op zoek naar (groot-) moeders of vaders, tantes of ooms, neven of nichten in de buurt van Emmen/Coevorden die wel eens een bezoek brengen aan een pretpark en hierbij ook gebruik maken van de horeca. Het gesprek zal gaan over de wensen en behoeften van pretpark bezoekers en dan met name bezoekers die met kleine(re) kinderen pretparken bezoeken. We zullen proberen te achterhalen hoe het aanbod van restaurants beter aan kan sluiten bij wat bezoekers willen. Dit kan dus gaan over het eten wat wordt aangeboden, maar ook over plaats en overkoepelende behoeften.

Ben of ken jij iemand die mij hiermee zou willen helpen? Laat het me dan weten! De gesprekken zullen als het kan volgende week plaats vinden op dinsdag 8, woensdag 9 en donderdag 10 maart, maar dit hoeft nog niet vast te staan.

Alvast heel erg bedankt, ik hoop van jullie te horen!

Moni

Moni

02-03-2016 om 12:00

Je titel is niet zo handig

Als je mensen zoekt rondom Emmen/Coevorden dan moet dat in de titel staan. Zo trek je aandacht van de juiste mensen.
Ik zou forumbeheer vragen of ze de titel willen aanpassen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.