Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

PeterVanReijen

PeterVanReijen

03-07-2014 om 14:34

Ouders van kinderen 3 t/m 12 jaar

Mijn naam is Peter van Reijen en momenteel ben ik bezig met het schrijven van mijn afstudeerscriptie voor de studie Media & Entertainment Management in Rotterdam. Mijn scriptie gaat over kindertelevisie.

Als u een ouder bent van kinderen tussen de 3 en 13 jaar, dan zou ik u willen vragen of u een paar minuten tijd voor mij heeft (duurt echt niet langer dan 5 minuten) en onderstaande vragenlijst zou willen invullen: http://www.thesistools.com/web/?id=421856

Goed voor uw karma en mij voor mijn onderzoek

Alvast enorm bedankt!

Vriendelijke groeten,
Peter van Reijen.

Mussie

Mussie

03-07-2014 om 20:09

Kluts kwijt

Ik raakte de kluts wat kwijt omdat ik een 12 jarige heb. Eerst was het <13 en vervolgens tot 12. Mag ik het nou ook invullen voor een 12 jarige of niet?

Annet

Annet

03-07-2014 om 23:16

Ik mis een vraag

namelijk hoeveel tijd kijkt uw kind per dag tv, eventueel gesplitst in weekend en schooldagen.
Ik heb allerlei programma's ingevuld waar kind graag naar kijkt. Maar door de week kijkt hij gemiddeld een half uur. In het weekend 2-3 uur per dag.

dc

dc

06-07-2014 om 00:11

alleen voor mensen in nederland

Zou fijn zijn de doelgroep aan te geven bij je openingsbericht. Er komen hier ook mensen die niet in een van de nederlandse provincies wonen met kinderen in de juiste leeftijd.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

06-07-2014 om 08:52

pebble

In je beginposting schrijf je niet dat je een onderzoek doet voor Pebble tv. Vind ik een beetje gek.

PeterVanReijen

PeterVanReijen

21-08-2014 om 12:27

Reactie

Beste Mussie, U hebt gelijk. Inmiddels is de enquete aangepast. 12-jarigen behoren inderdaad ook tot de doelgroep.

Beste Annet, erg bedankt voor het meedenken. Het is zeker relevante informatie voor mijn onderzoek, maar aangezien hier al uit ander onderzoek informatie te vinden is over het kijkgedrag, wilde ik de mensen die mijn enquete invullen hier niet mee belasten.

Alle Nederlandse ouders van kinderen onder de 13 jaar zou ik heel graag willen verzoeken de vragenlijst in te vullen als zij dit nog niet gedaan hebben! Vele dank!

mijk

mijk

21-08-2014 om 12:59

Ik vind het wel heel braad

ik haa af mijn kinderen kijken zeer divers en al die open vragen vind ik wel langer duren dan 5 minuten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.