Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-03-2018 om 13:22
Mijn naam is Kevin Steenbeeke en volg de opleiding media & entertainment management aan NHL Stenden (sinds dit jaar één school). Op dit moment doe ik mijn minor Transmedia storytelling en daar heb ik de volgende opdracht gekregen. Vanuit de minor hebben we de opdracht gekregen om van het verhaal en thema dat aanwezig op een specifieke camping een transmediaal verhaal te maken, echter hebben wij uw hulp nodig. Om verder te kunnen zijn we nu een onderzoek aan het doen naar de factoren die van invloed zijn op de keuze van een camping (binnen 3 doelgroepen: kinderen, ouders & grootouders. In dit geval ouders). De informatie hebben we nodig om te kunnen achterhalen wat de ouders aantrekt om naar een camping te gaan als ze op vakantie gaan met een kind die tussen de 0 t/m 10 jaar oud is. Misschien vraag u zich nu af wat dit met het verhaal van de camping te maken heeft; het antwoord hierop is dat we deze informatie nodig hebben om te kunnen begrijpen hoe we ouders ook kunnen meenemen. Zij ervaren een camping anders dan kinderen en letten dus ook op andere elementen.
Mijn vraag aan u is of u de volgende enquête wilt invullen of eventueel wilt delen met/doorsturen naar ouders van een kind tussen de 0 t/m 10 jaar. Het verhaal en thema is bij ons bekend van de camping echter wordt deze niet benoemd om bias te voorkomen. De resultaten van de enquête zijn volledig anoniem en zijn na het invullen niet meer te bewerken. Het invullen neemt niet veel tijd in. Verschillend aan uw antwoorden loopt het uiteen van 3 tot maximaal 10 minuten.
Via de onderstaande link komt u bij de enquête:
https://goo.gl/forms/12YZbX6cs3cVsLUr2
Mochten er vragen zijn of opmerkingen dan kunt u mailen naar: [email protected]
Of laat een reactie achter.
Bij voorbaat dank!
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.