Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-05-2017 om 18:03
GEZOCHT: Ouders met kinderen tussen 12 - 17 jaar.
Voor een innovatieplan dat wij aan het maken zijn voor Center Parcs doen wij onderzoek naar vakantiegedrag van gezinnen met kinderen tussen de 12 - 17 jaar.
Heeft u kinderen tussen de 12-17 jaar? Wilt u dan deze enquête invullen?
Alvast heel erg bedankt!
15-05-2017 om 19:52
Dat moeten ze dan ook aangeven
Inclusief een nette introductie van zichzelf, onderwijsplek, studierichting, etc.
Misschien staan die ook wel in de enquête, maar zonder goede introductie doe ik sowieso niet mee.
15-05-2017 om 19:53
Mooie enquete
Heb ik eindelijk eens mijn ergernis kunnen uiten over de belachelijk dure WiFi bij Centerparcs. Kost volgens mij 20 euro voor een weekend, daar heb je thuis een hele maand voor. Gezien de prijzen van de accommodaties zou je gewoon gratis WiFi verwachten.
15-05-2017 om 21:05
geen mooie enquete
Na de vraag of ik gebruik maak van activiteiten (vraag 6) moet ik door naar vraag 20 maar dat kan niet want vraag 7 is verplicht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.