Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-05-2014 om 17:26
Momenteel ben ik mijn stage (3e jaars) aan het afronden voor mijn studie Commerciële Economie. Tijdens mijn stage voer ik ook een onderzoek uit. Het onderzoek heeft betrekking tot een film app voor de kids op een tablet.
Ik zou graag willen vragen of jullie mij misschien willen helpen en de enquête willen invullen. Het kost slechts 3 minuten van je tijd.
http://www.thesistools.com/web/?id=413408
Alvast ontzettend bedankt!
10-05-2014 om 22:09
Afgehaakt
Ik ben afgehaakt bij vraag 11 en 12, kon niet kwijt dat ik helemaal niet wil betalen voor kinderfilms en -series op de tablet. Hier wordt via internet op de tablet gekeken naar uitzending gemist, staan heel veel series op. Verder neem ik een en ander op op hdd-recorder en kopen we regelmatig dvd's. Maar dat doe ik dan zodat ik een fysiek product heb dat ik overal kan afspelen, en niet alleen op een 10" schermpje.
11-05-2014 om 09:37
Ik miste ook de optie: ik wil helemaal geen films kopen
Maar mijn andere antwoorden konden wel gewoon verstuurd worden. Ik heb de vragen over de prijs overgeslagen
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.