Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Oproep aan moderne vaders!

Wie helpt mij de invulling van mannelijkheid in modern vaderschap in kaart brengen?

Beste ouders,

Ik ben Judith en ik studeer Algemene Sociale Wetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam. Om mijn studie af te ronden ben ik op zoek naar vaders die het met mij willen hebben over hun ervaring en beleving van de hedendaagse rol van mannelijkheid binnen vaderschap. Ik wil graag vaders interviewen die zichzelf als een ‘moderne vader’ identificeren. Ik wil hierbij in kaart brengen wat dit moderne vaderschap precies is en hoe jij het huishouden en de opvoeding beleeft. Ben jij of ken jij een moderne man die minstens één zoon heeft van basisschoolleeftijd en waarvan de partner (ook) werkt? Dan hoop ik een mailtje te ontvangen op [email protected]. Het interview duurt ongeveer een uur en de data zal anoniem worden verwerkt. Ik kijk uit naar de reacties!

Met vriendelijke groet,
Judith

Ad Hombre

Ad Hombre

19-04-2018 om 11:51

Judith

Ik voldoe aan alle eisen, maar ik ben helaas niet modern. Jammer, want dat wordt vast een fascinerend onderzoek over de 'moderne vader'.

Mijntje

Mijntje

19-04-2018 om 12:11

Je bent geen digibeet, je hebt immers een computer en weet de weg op internet, anders zwierf je niet rond op dit forum.
Dat is toch best modern?

Ad Hombre

Ad Hombre

19-04-2018 om 12:51

Mijntje

Ik wist mijn weg op het Internet al in 1990, dat was voor de eerste webbrowser, dus of dat nou zo modern is... Maar inderdaad, wat is precies een moderne vader?

wimb

wimb

19-04-2018 om 13:01

Google

geeft "wat is een 'moderne vader'" leuke links

De moderne vader is zelf het probleem - Nederlands Dagblad

Artikel - De maatschappij is nog lang niet klaar voor de moderne vader ...

“Een moderne vader is...” - Vrouwen over papa's van nu - Women Online

De moderne vader is geen watje - Pedagoog-Ik

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat het nu echt is

wimb

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.