Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Online huishoudboekje

Hallo allemaal!

Dit is mijn eerste post op dit forum, dus ik zal mijzelf eerst even voorstellen.

Momenteel studeer ik aan de Hogeschool Rotterdam en ben ik bezig met mijn minor "Ondernemerschap". Samen met mijn groepje hebben wij een tof idee bedacht om voor volwassenen hun financiën overzichtelijk te maken.

Uit eerder onderzoek blijkt dat 76% van de consumenten behoefte heeft aan een overzicht van zijn of haar lopende abonnementen.

Abolyzer is een platform waarin gebruikers hun abonnementen kunnen invoeren en bij het aflopen/afschrijving hiervan een reminder ontvangen.

Als de gebruiker bij het aflopen van een abonnement een reminder ontvangt, dan ontvangt hij/zij ook een keuzescherm, waarin diverse aanbieders van soortgelijke abonnementen worden getoond. Hierdoor krijgt de gebruiker de mogelijkheid om te verlengen of over te stappen.

Ik zou jullie willen vragen om de enquête in te vullen op onze website en wellicht dat dit programma binnenkort in de “store” komt te staan!

http://abolyzer.nl/

Alvast een fijne jaarwisseling!

Groeten,

Abolyzer

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.