Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Luuk

Luuk

20-06-2017 om 15:00

Online boodschappen doen

Boodschappen doen we allemaal. Of we laten het een ander doen, maar de producten moeten toch bij ons thuis komen. Steeds meer mensen doen online boodschappen. Wat vinden jullie daarvan? Doen jullie vaak online boodschappen? Is dit de toekomst?
Zelf ben ik mijn scriptie aan het schrijven over online koopgedrag, en heb hier ook een korte vragenlijst over (5 minuten). Zouden jullie je meningen met mij willen delen en de korte (anonieme) vragenlijst willen invullen?? Jullie zouden me enorm helpen. Ook verloot ik een aantal VVV-bonnen onder de deelnemers, altijd mooi mee genomen .

Dit is de link naar de vragenlijst --> https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_bl6FUWNERInPE1v

Het gaat grotendeels over boodschappendoen bij AH. Daar kom ik echter zelden.

Paddington

Paddington

20-06-2017 om 15:17

Verkeerde rubriek?

Lijkt mij dat het in onderzoeken moet staan

bieb63

bieb63

20-06-2017 om 16:14

pffff

wat heeft die enquete met online boodschappen doen te maken? Het gaat over merk, eigen merk, basic en bio. Dus....?
Overigens de vraag:
Vreemde enquete.

sam

sam

20-06-2017 om 17:00

Online boodschappen, ik vind het een topuitvinding. Scheelt me gauw een uur op een vrijdagavond. Ik haal het wel zelf op bij een pick up point(jumbo).
Enquête nog niet gedaan, zal zo even kijken

sam

sam

20-06-2017 om 17:08

Vreemde enquête ja. Ik winkel alleen bij de jumbo en nu krijg ik een berg producten voorgeschoteld, of ik die zou gebruiken. Ik kom nooit bij de AH. Was zo klaar met de lijst, ik denk niet dat je veel wijzer wordt van mijn deelname

Wilgenroosje

Wilgenroosje

20-06-2017 om 17:30

1e vraag

Ik ben bij de eerste vraag meteen maar afgehaakt. Ik doe 2 of 3 keer per week boodschappen. Ik kon alleen maar kiezen uit dagelijks, wekelijks, 2 wekelijks of nog minder vaak. Ik denk dat er heel veel mensen zijn die niet dagelijks hun boodschappen doen, maar die wel wat vaker gaan dan wekelijks. Misschien de optie 2 á 3 keer per week toevoegen?

Inanna

Inanna

20-06-2017 om 18:00

hier gaat het ook niet soepel

Hoe vaak doet u boodschappen?
3x per week eigenlijk, maar dat is geen optie

Wat geeft u ongeveer uit aan boodschappen als u boodschappen doet?

Dat is zo ontzettend verschillend per keer, de grote boodschappen zijn rond de 100 euro, maar de andere 2 keer per week zijn 15 en 20-50 euro, ik heb het gemiddelde maar genomen.

Verderop een plaatje van "wilde en witte rijst", met de tekst "witte rijst"

Kaaskopje

Kaaskopje

21-06-2017 om 11:37

Zo goed mogelijk

Jongens toch... is het nu zó moeilijk om een enquête naar benadering in te vullen in plaats van meteen af te haken als een vraag niet letterlijk weergeeft wat jouw situatie is. Denk bij AH je eigen winkel, die heeft dat product vast ook, denk bij wekelijks of dagelijks wat het meest in de buurt komt. Ik heb de kritiek overigens wel meegegeven in het opmerkingenveldje.

Ik heb zelf ook niet direct een link gevonden naar online boodschappen doen. Dat vind ik een terechte 'klacht'.

sam

sam

21-06-2017 om 15:34

kaaskopje

ojee, dan heb ik te letterlijk gedacht dat dat de bedoeling was. Serieus, bij een ah product dacht ik dat het echt om een ah product ging.

Ik zal het warme weer dan maar de schuld geven. Maar had hem wel ingevuld

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.