Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-09-2024 om 10:31
Hallo allemaal,
Voor mijn afstudeeropdracht ben ik bezig met een onderzoek naar wipwappen. In deze enquête vraag ik daarom naar het onderwerp speeltoestellen en de wipwap. Deze enquête is bedoeld voor ouders van kinderen van basisschool leeftijd. Ken je mogelijk nog anderen mensen die kinderen hebben tussen deze leeftijden dan zou ik het fijn vinden dat u de enquête doorstuurt. Hoe meer antwoorden, hoe beter de resultaten voor het onderzoek.
Alvast bedankt,
Wessel
De link naar de enquête
https://forms.gle/vcaMeqikJJhvSRZc7
13-09-2024 om 12:17
Gaat het om de zogenaamde wipkippen of de gewone wip? google komt met verschillende speeltoestellen
13-09-2024 om 13:11
Het is een erg onduidelijk onderzoek. Dit had je beter moeten voorbereiden. Ik zou het inderdaad afkeuren als ik je begeleider was.
13-09-2024 om 13:48
FruitMoeder schreef op 13-09-2024 om 13:11:
Het is een erg onduidelijk onderzoek. Dit had je beter moeten voorbereiden. Ik zou het inderdaad afkeuren als ik je begeleider was.
Het hangt natuurlijk af van voor welk niveau dit een afstudeerproject is. Dan gelijk mijn tip: begin met een inleiding welke studie je doet. (en let in de enquete ook op spelling, 'me kind' komt echt heel onprofessioneel over).
Verder als je materialen wilt vergelijken geef dan geen plaatjes van drie heel verschillende speeltoestellen. Dan kiezen mensen waarschijnlijk voor het speeltoestel wat ze het leukst vinden.
Heb je toestemming van de ouders van de meisjes op de foto om die te gebruiken in jouw enquete?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.