Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-01-2018 om 17:08
Voor mijn scriptie heb ik mensen nodig die een eerste indruk willen geven over de huidige situatie/verouderde website van een kinderschoenen winkel. De enquete neemt ongeveer 3 minuten in beslag, met 20 respondenten zit ik al helemaal goed. Alvast bedankt
19-01-2018 om 18:01
Website
Dus we moeten een oordeel geven over een website die we eerst zelf moeten Googlen om hem te vinden.
19-01-2018 om 18:56
Link
Yes, ik zie net dat ik een foutje heb gemaakt in de link, is aangepast!
Het is een eerste peiling, dus ik heb gewoon van een paar mensen een eerste indruk nodig van de oude website. Bij de beoordeling van mijn eigen eindproduct ga ik zeer waarschijnlijk met afbeeldingen werken, het doorverwijzen met een link is natuurlijk niet heel handig. Bedankt voor de tip.
19-01-2018 om 20:32
vraag 4
Vraag 4 is technisch niet goed.
Als je nog iets wil toelichten is je (andere) antwoord niet meer aangeklikt.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.