Onderzoeks-oproepen en enquêtes
RickF
01-05-2015 om 10:29
Onderzoek voeding en mediagebruik (3 minuten)
Beste lezer,
Bedankt voor het bezoeken van mijn discussie. Voor mijn afstudeerscriptie aan de Hogeschool Rotterdam, studie communicatie, doe ik een onderzoek waarin ik wil achterhalen hoe ouders met kinderen op de kinderopvang/kinderdagverblijf aankijken tegen vooraf bereidde maaltijden. Ook ga ik in mijn enquête in op het mediagebruik van deze groep.
Met het invullen van deze enquête helpt u mij aan waardevolle informatie die mij een stuk dichter bij het behalen van mijn diploma brengt. Ik ben u hiervoor dan ook enorm dankbaar.
De enquête is te vinden via: http://www.thesistools.com/web/?id=465262
Rick Francissen
Sindbads vrouw
01-05-2015 om 10:53
Jammer.
Jammer dat je niet de mogelijkheid op hebt genomen om naar de eerste twee vragen stoppen met deze enquête. De eerste twee vragen zijn namelijk screening's vragen. Om te kijken of iemand in jouw doelgroep valt of niet. Ik val niet in jouw doelgroep. Ik haal geen bereide maaltijden in de winkel. Als ik naar de eerste twee vragen de derde vraag in de vierde vraag lees dan zijn die vragen alleen gericht op de maaltijden die haalt in de winkel. Ik kan daar dus geen antwoord op geven. Maar ook die optie is niet aanwezig. Dat zorgt ervoor dat ik antwoorden Ger geven waar ik niet achter staan en werd de betrouwbaarheid van jou onderzoek beïnvloed. Ik ben dus ook gestopt.
Jammer dus en tevens een gemiste kans. Ik wens je nog veel succes met het onderzoek
Sindbads vrouw
01-05-2015 om 10:55
Excuses
Voor mijn schrijf fouten. Ik heb deze reactie namelijk ingesproken en moet daar nog even aan wennen.
Hadewich
01-05-2015 om 12:10
En...
Gaat het nou om vooraf bereide maaltijdsn die je zelf in de winkel haalt, of die je bestelt bij de shoarmaboer en thuis afgeleverd worden? Want ineens heb je het over levertijden.
Als ik jou was, zou ik de enquête nog eens goed bekijken!
Tine Winkel
01-05-2015 om 20:20
taalfouten Sindbads vrouw
daar hoef jij je niet voor te excuseren, hoor. De opsteller van de enquete echter wel, brr. Hogeschool Rdam?! Het zijn vooraf bereide maaltijden (dus met maar één d) en ik wil inderdaad niet benaderd worden (benaderd met een d i.p.v. een t) voor marketing over die maaltijden.
RF
04-05-2015 om 11:03
Feedback
Bedankt voor de feedback. Ik heb het een en ander aangepast in de enquête. Hoop dat het nu wel duidelijk is voor de respondent zodat die niet afhaakt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.