Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-02-2017 om 00:31
Beste ouders,
Mijn naam is Eveline en ik ben naast moeder van 2 zoons (bijna 8 en 10) student bij de opleiding Informatie&Media aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik ben nu bezig met mijn eindscriptie, met als onderwerp dus de schooladviezen en schoolkeuze.
Hiervoor heb ik een enquête opgezet voor ouders van kinderen die de afgelopen vijf jaar een schooladvies kregen, om te kijken hoe zij omgaan met de schooladviezen en schoolkeuze, en of zij mogelijk invloed kunnen hebben hierop. Om de resultaten hiervan representatief voor Nederland te laten zijn, heb ik een grote, brede respons nodig, en dat red ik niet met alleen mijn eigen netwerk.
Daarom dus bij deze de vraag (met toestemming van beheer) of jullie mijn enquête wil invullen. Het invullen van de enquête duurt ongeveer vijf minuten, en de resultaten worden uiteraard anoniem verwerkt. Ik zou hier ontzettend mee geholpen zijn!
De link naar de enquête is: https://goo.gl/forms/5F1F03Okr8ZdGoic2
Ik hoop dat jullie mij hierbij willen helpen.
Met vriendelijke groet,
Eveline Blasius
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.