Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Yu

Yu

15-02-2016 om 15:46

Onderzoek over speeltoestel ontwerp voor 7-9 jaar (6 vragen binnen 1min)

Hallo allemaal,

Ik ben een bachelor student van TU delft. Nu heb ik een ontwerpproject van speeltoestel voor 7-9 jaar kinderen. Dus ik hoef meer informatie over wat kinderen houden van en ook iets anders.

Ik ben Chinees en vorig jaar heb ik Nederlands geleerd, dus ik schrijf niet zo goed Nederlands maar ik denk dat al genoeg om te begrijpen.

De onderzoek bevat 2 openvragen en 4 keuzevragen. Ik denk dat 2min maximaal genoeg voor iedereen.

Volgende is de link van de onderzoek. Het is een totaal veilig link die ik maakte van enquetemaken.nu website.

http://enquetemaken.nu/r/2e8as

Dank u wel voor uw deelnemen! Als alles gaat goed, kan ik later mijn werk ook posteren!

Yu Zhang
15/02/2016

Beertje37

Beertje37

15-02-2016 om 16:11

Speelgoedgeweer

Ik ben afgehaakt door het Speelgoedgeweer...

Yu

Yu

15-02-2016 om 17:02

RE: Beetje37

Mijn bedoeling is eigenlijk dat als kinderen iets met het product inputten, wat zal de output die ze leuker vinden. Dus gebruik ik speelgoedgeweer (zoals bubble gun) als een vraag example.

Goudvis

Goudvis

15-02-2016 om 18:28

ingevuld

Ik vond het wel wat lastig vanwege de taal, toch veel succes gewenst.

Jamie

Jamie

15-02-2016 om 18:48

Je doet de TU in Delft en kan niemand vinden die jouw Nederlandse tekst even aanpast? Kom op zeg, dat had je zelfs HIER kunnen vragen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.