Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek naar verpakkingen

Als student bedrijfskunde doe ik een onderzoek naar de wensen en behoeften van consumenten op het gebied van (duurzame) verpakkingen.

Op het moment is nog niet goed bekend in hoeverre consumenten bewust met verpakkingen bezig zijn. Ook is niet duidelijk of de verpakkingsmarkt op de wensen van de consument aansluit. In welke mate zijn consumenten geïnteresseerd in (duurzame) verpakkingen? Laat middels het invullen van een enquête weten wat u hier van vindt.

Het invullen van de enquête duurt ongeveer 3 minuten. De enquête bestaat uit 15 meerkeuzevragen en kan geheel anoniem worden ingevuld.

De link naar de enquête is: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=292693

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Kaaskopje

Kaaskopje

28-10-2016 om 11:38

Verpakkingen

Ik heb het forumbeheer ingelicht over deze enquête zodat zij hem naar de juiste rubriek kunnen verplaatsen.

vlinder72

vlinder72

28-10-2016 om 18:34

ingevuld

Jammer dat ik mijn frustratie niet kwijt kon over de vreselijke geitenkaas verpakking van AH. Of die plastic verpakking waar iets tussen gedrukt is en dat je alleen open krijgt nadat je de gehele verpakking open geknipt hebt en geweld erbij hebt gebruikt. En de overdreven hoeveelheid plastic overal bij.

Maar verder was de enquête prima te doen.

Lente

Lente

28-10-2016 om 18:38

Vlinder, je kon toch zelf nog opmerkingen maken aan het eind

Dat lijkt me een prima plek voor de verpakkingen die jou frustreren.

vlinder72

vlinder72

28-10-2016 om 19:08

lente

Ik heb ook aanvullende informatie gegeven.

Verpakkingen

Verpakkingen

30-10-2016 om 11:03 Topicstarter

Verpakkingen

Bedankt voor de medewerking en de feedback!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.