Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-04-2018 om 20:24
Hoi!
Ik weet niet of dit hier mag, maar niet geschoten is altijd mis!
Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek. Hiervoor heb ik zoveel participanten nodig, dat ik het niet red zonder de hulp van het internet, en verschillende fora, in te schakelen.
Ben jij:
- Een vader van een of meerdere kinderen onder de vijf jaar?
- In loondienst, waarbij je minstens 24 uur per week werkt?
- En woon jij samen met je vrouw/vriendin?
Dan kan ik jouw hulp zo ontzettend goed gebruiken! Je krijgt er helaas niks voor, behalve veel karmapunten en mijn waardering. En deelname is helemaal anoniem.
Zou jij mij willen helpen afstuderen?
https://uusocsci.au1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eIGUf5slVvLx1wp
29-04-2018 om 10:26
leuk
Haha, ik val niet in je doelgroep, maar ik vind je oproep leuk (en fijn zonder taalfouten) en zou anders beslist meedoen!
Ik hoop op veel reacties voor jou.
En of het mag? Heb je de forumregels erop nagelezen?
29-04-2018 om 21:12
Hoi!
Jammer dat je niet binnen de doelgroep valt, eventueel ken je nog iemand? Ik moet namelijk nog ontzettend veel participanten, moeilijk te bereiken doelgroep helaas.
En of het mag, ja wel doorgelezen: tuurlijk mag het hier! Ik had het bericht te snel gekopieerd van een ander forum waar ik de oproep had geplaatst en het niet duidelijk was! Foutje van mij.
29-04-2018 om 21:33
helaas
Ik zit niet meer in jouw doelgroep qua leeftijd van de kinderen. En ken ook niet mensen met zo jonge kinderen.
Hopelijk zijn er veel anderen die wel reageren.
Misschien kan je iets verzinnen om mensen (vaders) bij kinderdagverblijven te benaderen?
Ik denk dat er vaker vaders hun kinderen 's ochtends wegbrengen naar KDV's, dus als je daar gaat staan en iets uitdeelt of snel kunt doorsturen waardoor ze de enquete makkelijk kunnen invullen, je daar de goede mensen treft. En zij kennen dan vaak ook weer andere mannen die in de juiste doelgroep zitten.
Er zitten vast een hoop KDV's in Utrecht. Moet je er wel vroeg staan. Iets van 07.30 tot 08.15 uur?
Of je gaat er 's middags staan. En alle vrouwen die je treft vraag je hun man/vriend het in te vullen en het verder te verspreiden onder vrienden en kennissen.
Succes ermee!
01-05-2018 om 20:55
Gaan kijken bij speeltuinen, dierentuinen, spelotheken, evt. Praxis/Gamma in het weekend (maar die mannen zijn vast druk) etc. Je kan zeg maar de doelgroep een beetje opzoeken.
Loopt het trouwens een beetje?
En hoe lang duurt het invullen van de enquête? Als het niet zo lang is, kan je het er misschien beter bij vermelden?
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.