Onderzoeks-oproepen en enquêtes
Jdb14
12-04-2016 om 09:51
Onderzoek naar persoonlijke waarden en relaties
Beste meneer/ mevrouw,
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek. Mijn onderzoek gaat over de invloed van persoonlijke waarden op het functioneren van een (liefdes)relatie. Voor de betrouwbaarheid van mijn onderzoek is het van belang om zoveel mogelijk data te verzamelen. Ik wil u vragen om mijn vragenlijst in te vullen, deelname is anoniem. Het onderzoek duurt ongeveer 10 minuten.
De vragenlijst is online beschikbaar, door op de onderstaande link te klikken.
Ik zou het heel fijn vinden als u mijn vragenlijst wilt invullen!
Alvast hartelijk bedankt!
Janneke
40er
14-04-2016 om 07:15
afgehaakt
Eerste vraag moest minimaal 200 (?) Letters aan antwoord zijn... sorry, niet te doen
dc
14-04-2016 om 23:57
ook
Veel te open vraag. Ik heb geen idee wat ik erop moet antwoorden. Ik heb 3 kinderen, dus de vraag "hoe het zou zijn" gaat niet op. Het enige wat ik kon bedenken was "gezellig, vermoeiend en aardig druk". 200 woorden haal ik echt niet hoor!
Moni
15-04-2016 om 20:52
Wat een onzin
Vraag dan meteen naar mensen zonder kinderen.
Als je al een kind hebt kun je niet vertellen hoe het zou zijn om een kind te hebben.
Ik ben afgehaakt.
Angela67
15-04-2016 om 20:57
raar
ik lees de reacties van de posters hierboven en ik denk: wat heb ik dan zo totaal anders ervaren? Ik heb deze enquête toch ook ingevuld?!
Maar toen ik even ging zoeken heb ik deze ingevuld: http://www.ouders.nl/forum/oproepen-voor-onderzoek-enz/win-een-bolcom-bon-afstudeeronderzoek-persoonlijke
Zelfde poster, bijna zelfde titel maar totaal andere enquête.
Is this all part of a scientific plan . . . ?
gr Angela
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.